Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Punktform fungerer ikke

0

Vi har på vores website brugt punktformen, som man kan vælge når man skriver i en tekstboks. 

Det ser rigtig fint ud når man er i redigeringsboksen, men når man kigger på selve websitet så står punkterne ikke helt lige henover hinanden. Det er lidt svært at forklare, men det kan ses på vores hjemmeside: https://www.rehab-service-sjaelland.dk/, på forsiden under "jeg tilbyder". 

Løsning har vi fået vist af en softwareudvikler, men da vi ikke selv kan komme til kodedelen, håber vi at i vil fikse dette problem hurtigst muligt. Løsning findes her: https://www.w3schools.com/cssref/pr_list-style-position.asp

i Spørgsmål » Andet af (290 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg,

Jeg har kigget på siden nu og jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan følge dig. Jeg tænker du henviser til denne: 

Så vidt jeg kan se, så står det helt lige, men jeg er heller ikke sikker på, at det er denne du mener. Vil du be- eller afkræfte om jeg ser det rigtige sted og i så fald beskrive, hvornår det ikke står lige over hinanden? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Du kigger det helt rigtige sted. Jeg kan dog slet ikke forstå at du kan sige de står lige over hinanden og at du ikke ser problemet. 

Nu har jeg så sat det i word, for at illustrerer hvordan jeg mener en punktform normalt står, når man benytter punktform i redigering. 

Håber at du kan se forskellen her, og kan hjælpe med at dette bliver løst, så det fremadrettet kan se flot og prof. ud på hjemmesiden. :) 

Hej igen, 

Jeg kan godt se forskellen. Problemet her handler om, at de punkter, som fordeler sig på mere end en linje, skal starte det sted, som den øverste linje også gør og ikke der, hvor selve punktet starter. Er jeg med nu? wink

Ja tak! Det er lige præcis sådan som det burde være!

Super. Jeg har givet den til vores udviklere, så den er på deres liste. Jeg vil være ærlig omkring, at det her ikke er i toppen af deres bunke, men den er lagt til dem. Jeg skal nok give en melding, når de vender tilbage med et svar.

Rigtig god dag smiley

Så må jeg så være ærlig og sige at det simpelthen er for dårligt, hvis de ikke kan se at få lavet det i en fart. Noget som burde tage dem MAKS 30 minutter at få lavet. Noget som ser så grimt og uprofessionelt ud på alle jeres kunders hjemmesider.

Hej igen, 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det kan virke som en lille forbedring, men de har en masse forskellige opgaver på deres bord og selvom det her virker helt åbenlyst for dig, så er der nogle andre opgaver, hvor andre brugere tænker det samme om lige præcis deres ønske. 

Derfor skal de starte et sted og vurderingen af, hvad der skal laves, er ikke noget vi kan komme uden om.

Jeg skal nok vende tilbage, når jeg ved mere smiley