Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundeindbetalinger: Udligner -Valgt = SUM

0

Forslag: 

Hvor: Regnskab -> Kasseklade -> Daglig -> Kundeindbetaling.

Ved indbetaling af flere fakturaer:

(valg af kunde, indtastning af indbetalt beløb) 

Klik ved Faktura nr for at vælge fakturaer, her kunne det være rart at der er en sum ( betalte beløb + indbetalt) så man undgår tastefejl i Beløb (det kunne også være at kunden havde lavet en tastefejl ved indbetalingen) og dermed får kassedifference.

Det samme kunne sikkert være nyttigt ved betaling af Leverandører.

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Elenna

Tak for dit indlæg.

Kan du uddybe hvor præcis det er henne at du vil se et totalbeløb ?

Normalt når man modtager en indbetaling, vælger man kundeindbetaling i type og udligner derefter de fakturaer der er blevet betalt. Her kommer så en total for de fakturaer når man er tilbage i bogføringsbilledet. Hvis så f.eks. kunden har indbetalt 10 kr. mindre end det totale beløb for fakturaerne, så vil du opdage det, når du prøver at bogføre og du kan også se det på selve posteringen inden du bogfører. Der vil komme en rød difference op på posteringen.

Men som sagt, lad mig endelig høre din tilbagemelding

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Jeg håber at et billed siger mere end 1000 ord

Hej Elenna

Hvis du taster det totalbeløb som kunden har indbetalt i første billlede og derefter vælger at udligne de fakturaer der er betalt og klikker udlign valgte, så vil differencen dukke op når du er tilbage i bogføringsbilledet, så du vil kunne løse det med at se differencen sådan

Jeg henviser til tidligere indlæg her

https://forum.e-conomic.dk/4344/forskel-pa-udlignet-belob-valgt-belob-ved-udligning

Rigtig god weekend til dig