forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forskel på udlignet beløb/valgt beløb ved udligning

+1
Når man udligner kunne det være en stor hjælp hvis systemet fortalte hvad differencen er på det beløb man ønsker at udligne og det/de beløb man har valgt indtil nu - så man slipper for at sidde med lommeregneren for at finde ud af hvilke fakturaer der evt er betalt med pågældende indbetaling

test.jpg

René Arpe

It-konsulent

spurgt 25 Okt, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
status opdateret 24 Jun, 2014 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej René,

God pointe og der er der helt sikkert noget godt hjælp i dette.

Lad mig undersøge det nærmere, og så vende tilbage.

Er dette en funktionalitet du mangler andre steder i programmet?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hvad er status på denne ?
Hej Rene

Jeg må fra vores side starte med at beklage den lidt sene opfølgning på dette indlæg ;)

Så vidt jeg er informeret, så er det noget der har været på tegnebrættet, men alligevel ikke blev til noget, de specifikke årsager til dette er ukendte for mig. Der har i mellemtiden ikke været et hav af kundehenvendelser på den ønskede funktion eller opbakning til dette indlæg.

Så for nuværende vil jeg sige at det ikke er noget vi vil udvikle på, men hvis der skulle dukke flere henvendelser op er det naturligvis noget vi vil genoverveje.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 24 Jun, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”