forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Faktura fil på Engelsk bør hedde Invoice

+1
Hej.

Hvis man har en Engelsk kunde og man har oprettet en engelsk skabelon til kunden, så bør selv filen der bliver sendt ikke hedde "Faktura" og så et nummer, men den bør vel hedde"Invoice" og så et nummer?

Han ved jo ikke hvad faktura betyder :-)

 

Så vidt jeg kan forstå, så er det sproget i selve economic, man så skal ind og skifte. Det bør jo kunne køre på baggrund af af hvilken skabelon man har lavet og sproget heri?
spurgt 5 Apr i Forslag » e-conomic generelt af Søren F (130 points)

1 Svar

God morgen og velkommen til forum Søren.

Mange tak fordi du skriver ind. I forhold til forslaget, synes jeg at det har været i gennem et par gange, og det er også noget jeg har hørt via vores support. Det kunne godt være vi skulle tage den til genovervejelse da det virker til at være noget som er et behov. Det er faktisk generelt alle filer der forlader e-conomic, hvor vi har hørt at man gerne vil kontrollere hvad den skal hedde.

Mest er det dog på engelsk at man ønsker at den ændres til, og der har vi faktisk en løsning man kan anvende som også giver en ekstra lille fordel.

Prøv at se min kollega indlægget fra min gode gamle kollega Andreas Polk. 

Du kan finde indlægget her.

Han kommer nemlig med et godt forslag til hvordan du kan sende dine fakturaer, hvor de hedder invoice + Invoice number. Så ville du også i dit system kunne se om kunden faktisk har åbnet fakturaen. Måske om denne løsning ville kunne bruges?

Lad mig høre fra dig og hav en fantastisk weekend. :-)


Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 12 Apr Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Søren.

Jeg håber min løsning virkede for dig. Da jeg ikke har hørt yderligere fra dig, lukker jeg dette indlæg ned for nu.

Hvis vi skal se yderligere på det, skal du endeligt bare skrive.

Hav en rigtigt god onsdag.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”