Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra info på WebShop+ ordrer

0
Hej.
Da vi bruger WebShop+ til firmakunder, vil jeg gerne vide om det kan passe der ikke er noget felt hvor kunderne ved bestilling kan skrive referencenr. som skal med på ordren/Fakturaen

Gerne så det kunne komme ind i E-Conomics på enten Tekst1 eller overskrift.

Det ser ud til at det enste man kan gøre er at skrive bemærkninger, som kun kommer med på mailen fra WebSHop men ikke kommer med ind på ordreni E-Conomics
i Spørgsmål » Andet af (890 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Det korte svar er, at der ikke er et felt, som kan komme med på den ordre/faktura du ser i e-conomic. 

Af nysgerrighed, så vil jeg høre i hvilket tilfælde det kunne give mening at have dette? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej.

Fordi vi handler kun med Virksomheder og mange af de kunder skal have et rekvnr. på ordren, ellers kan de ikke godkende fakturaer vi sender til dem.

Som jeg ser det nu, er der ingen steder kan kan skrive et rekvnr eller andet notat, som kommer med på ordren.  Hvilket vil sige at alle vores største kunden ikke vil kunne bestille via den shop pga. mangler :(

Tak for at følge op. Jeg kan godt se din udfordring.

Som sagt kan du ikke få det med på ordren automatisk, men dine kunder kan skrive det i et af de andre felter, men det skal i så selv holde øje med, hvis det skal med på den ordre i sender til kunden. smiley