forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ekstra info på WebShop+ ordrer

0
Hej.
Da vi bruger WebShop+ til firmakunder, vil jeg gerne vide om det kan passe der ikke er noget felt hvor kunderne ved bestilling kan skrive referencenr. som skal med på ordren/Fakturaen

Gerne så det kunne komme ind i E-Conomics på enten Tekst1 eller overskrift.

Det ser ud til at det enste man kan gøre er at skrive bemærkninger, som kun kommer med på mailen fra WebSHop men ikke kommer med ind på ordreni E-Conomics
spurgt 2 Apr i Spørgsmål » Andet af plouger (890 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Det korte svar er, at der ikke er et felt, som kan komme med på den ordre/faktura du ser i e-conomic. 

Af nysgerrighed, så vil jeg høre i hvilket tilfælde det kunne give mening at have dette? smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 8 Apr Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,410 points)
Hej.

Fordi vi handler kun med Virksomheder og mange af de kunder skal have et rekvnr. på ordren, ellers kan de ikke godkende fakturaer vi sender til dem.

Som jeg ser det nu, er der ingen steder kan kan skrive et rekvnr eller andet notat, som kommer med på ordren.  Hvilket vil sige at alle vores største kunden ikke vil kunne bestille via den shop pga. mangler :(

Tak for at følge op. Jeg kan godt se din udfordring.

Som sagt kan du ikke få det med på ordren automatisk, men dine kunder kan skrive det i et af de andre felter, men det skal i så selv holde øje med, hvis det skal med på den ordre i sender til kunden. smiley

Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”