Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sætte bilag på ved overførsel fra bankafstemning

+2
Hej

Det er meget upraktisk at man først skal overføre fra bankafstemning til kassekladden og derefter gå i kassekladden for at sætte bilag på fra indskanning.

Hilsen Susan
i Forslag » Andet af (2.1k points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Susan,

I forhold til at sætte bilag på, så kan jeg godt se ideen i det. Problemet er, at vi ikke har plads til alle tænklige kolonner herinde. Du nævner selv i dit andet forslag her, at du også gerne vil have momskoden på. Det er blot to at de kolonner vi kunne tilføje. Hertil findes der også andre ønsker til, hvad vi kan tilføje derinde. 
Derfor er vi lidt påpasselige med, hvilke kolonner, der skal tilføjes. 

Jeg vil dog lade dit indlæg ligge herinde i lidt tid, så vi kan om lige præcis muligheden med bilag er den, som er mest efterspurgt. 

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Susan, 

Du har svaret på min besked på en mail, men jeg svarer herinde, så alle andre også kan følge med. 

Du skriver der er noget plads at gøre godt med. Det kan du have en pointe i, men jeg vil holde fast i, at det er meget begrænset. Se evt. her: 

Man kunne gøre boksen større, så ville der være mere plads. 

Som du skriver i mailen, så kunne også godt lige tænke dig fordelingsikonet.
Alt i alt vil du gerne have vedhæftning af bilag, fordeling og momskode. Allerede der er pladsen brugt et par gange.

Det er selvfølgelig en fair betragtning, at der skal være nogle ekstra felter, men vi er nødt til at tage en af dem, der skaber mest værdi. 

Jeg kan ikke love noget, men hvis du skulle prioritere de tre muligheder i rækkefølge, hvordan ser den så ud? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)