forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sætte bilag på ved overførsel fra bankafstemning

+1
Hej

Det er meget upraktisk at man først skal overføre fra bankafstemning til kassekladden og derefter gå i kassekladden for at sætte bilag på fra indskanning.

Hilsen Susan
spurgt 29 Mar i Forslag » e-conomic generelt af SusanPradsgaard (940 points)

2 Svar

Hej Susan,

I forhold til at sætte bilag på, så kan jeg godt se ideen i det. Problemet er, at vi ikke har plads til alle tænklige kolonner herinde. Du nævner selv i dit andet forslag her, at du også gerne vil have momskoden på. Det er blot to at de kolonner vi kunne tilføje. Hertil findes der også andre ønsker til, hvad vi kan tilføje derinde. 
Derfor er vi lidt påpasselige med, hvilke kolonner, der skal tilføjes. 

Jeg vil dog lade dit indlæg ligge herinde i lidt tid, så vi kan om lige præcis muligheden med bilag er den, som er mest efterspurgt. 

Jeg vender tilbage smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Apr Forslag af Jesper Mieritz (84,450 points)

Hej Susan, 

Du har svaret på min besked på en mail, men jeg svarer herinde, så alle andre også kan følge med. 

Du skriver der er noget plads at gøre godt med. Det kan du have en pointe i, men jeg vil holde fast i, at det er meget begrænset. Se evt. her: 

Man kunne gøre boksen større, så ville der være mere plads. 

Som du skriver i mailen, så kunne også godt lige tænke dig fordelingsikonet.
Alt i alt vil du gerne have vedhæftning af bilag, fordeling og momskode. Allerede der er pladsen brugt et par gange.

Det er selvfølgelig en fair betragtning, at der skal være nogle ekstra felter, men vi er nødt til at tage en af dem, der skaber mest værdi. 

Jeg kan ikke love noget, men hvis du skulle prioritere de tre muligheder i rækkefølge, hvordan ser den så ud? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Apr Forslag af Jesper Mieritz (84,450 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”