Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere dynamiske felter

0
Ifølge jeres support er [DebitorNavn] og [KundeNavn] det samme (firmanavnet på kunden)

Det er dog ikke beskrevet særlig godt her: http://wiki2.e-conomic.dk/salg/fakturering-emne-og-broedtekst

Det er forvirrende at der er to navne for det samme. Vælg et af dem :)

Derudover ville det være super med mulighed for at bruge kontaktpersonens navn. Vi addressere direkete til kontaktpersonen vi skrive til hos kunden, da dette er mere personligt, men jeg kan ikke dynamisk sætte den ind. Som i:

"Kære [KundeKontaktperson]

Tak fordi......"

Lige nu kan man kun "Gemme Brødtekst". Man kan ikke "Gemme brødtekst for denne kunde", så jeg skal ændre navnet hver gang man sender en faktura. Det giver risiko for pinlige fejl.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit input, 

I forhold til at fjerne det ene dynamiskefelt, så kan jeg godt forstå, at det ville mere overskueligt kun at have det ene felt. Problemet her er, at vi har haft den mulighed i så lang tid, at andre brugere kan blive forvirret, hvis de er vant til den ene og den så lige pludselig ikke længere eksisterer. Derfor vil vi beholde begge felter. 

I forhold til at kunne sætte kontaktpersonen på, så er det i forhold til selve brødteksten på mailen, der bliver sendt. Er det rigtigt forstået? 

Sidst men ikke mindst, så nævner du muligheden for at kunne gemme brødtekster på de enkelte kunder og lave en form for template de forskellige kunder. Det er allerede et forslag vi har liggende herinde nu. Du kan se det her. 
Vi har før kigget på denne mulighed og det er noget vi i fremtiden gerne vil kigge på. Vi er i gang med at optimere koden inde bag programmet på dette område og derfor venter vi til koden er rettet, så vi ikke skal skrive koden for så at skrive den om efterfølgende.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)