Hej og tak for dit forslag,
Jeg kan godt følge din problemstilling, men i min verden lægger det meget op til, at undgå en provisionslønnet medarbejder direkte snyder med provensionen. Det kan selvfølgelig være jeg tager fejl, men det er lidt sådan jeg læser det.
Vores tanker omkring brugerbegrænset adgange er ikke, at undgå snyd af brugere, der har adgang til systemet. Vores adgange bygger på, hvilke dele af programmet du kan give adgang til, da den enkelte medarbejder arbejder med salg, regnskab osv.
Ydermere kan du endda begrænse ned til, at denne medarbejder kun skal kunne lave ordre eller faktura, men der stopper begræsningen så også.
Da salgpris og kostpris er mulige at rette direkte på en faktura, så vil det kunne tilgås i den menu.
Derfor vil vi ikke gå ind og give mulighed for at begrænse specifikke funktioner i en bestemt menu.
Du skal dog have tak for at komme med dit input, selv om det ikke er noget vi arbejder videre på. 
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!