Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




nødvendigt med to mailadresser til EAN-fakturering

0
Jeg SKAL have mulighed for at sende EAN-fakturaer til TO mailadresser – en til økonomiadministrationen og en til projektlederen, som skal holde styr på budgettet.

Det er tilsyneladende ikke muligt, og som jeg fik det forklaret i telefonen, bliver fakturaen bogført igen, hvis man sender igen. Hvilket ikke kan ses på knappen og i øvrigt lyder fuldstændig vanvittigt.l

Jeg kan ikke være den eneste, som skal fakturere et projekt, som administreres i en kommune, og hvor der samtidigt er en projektadministration, som også skal have de samme oplysninger. I dette tilfælde er det et EU-projekt, hvor administrationen sidder i en anden kommune, end der skal faktureres fra. Hvilket er helt normalt for sådanne projekter, og de har endvidere meget stramme dokumentationskrav, som SKAL opfyldes.

Hvorfor kan man ikke få et vindue med mulighed for cc ved EAN som ved mail?
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej

Tak for dit indlæg.

Jeg stiller mig lidt uforstående overfor, hvorfor du har fået at vide, at fakturaen bliver bogført igen, hvis du gensender fra sendt fanen. Dette er ikke tilfældet.

Når det så er sagt, så henviser jeg til nedenstående indlæg, som forklarer lidt om, hvordan du kan håndtere det. Håber det kan være en løsning og ellers er du selvfølgelig velkommen til at vende tilbage til os

https://forum.e-conomic.dk/23667/e-mail-kopi-af-faktura-der-er-sendt-som-ean

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)