Hej Helge 
Det korte svar er, at det er der ikke.
Jeg har en måde, hvorpå du kan sende dem alligevel, men det er langt fra ligeså nemt som det du beskriver. Du får dog alligevel den løsning jeg tænker på her:
Det er sådan, at du altid kan gensende en faktura. Dit problem opstår kun ved EAN, da en faktura via mail sagtens kan sendes BCC til en fast mail via kundeopsætningen.
Derfor er problemet isoleret til EAN.
Under salg -> sendt, så kan man søge alle sendte faktura frem. Herinde kan du sortere efter NemHandel-bilag. Hvis du klikker her, så vil alle EAN faktura blive listet efter hinanden. Du kan så ude til højre gensende disse faktura til den ønskede mail. Afhængigt af, hvordan i arbejder, så kan denne søgning også blive afgrænset på dato, så det kun er de nye faktura, der kommer frem. Ellers kan det godt blive lidt uoverskueligt i længden.
Som sagt er jeg helt på, at dette kræver lidt ekstra arbejde, men på denne måde kan du altså få dem gensendt og med sorteringen kan det blive en anelse mere overskueligt :)
Jeg håber min beskrivelse giver mening og den trods alt kan hjælpe jer lidt i den rigtige retning.
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!