Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ordrebekræftelse på restordre - seperat mappe

0
hej, vi har en rest ordre som vi skal have oprettet, men vi vil ikke have den stående inde under ordre. Det bliver noget rod. Kan man oprette en mappe eller andet hvor ordrerne kan komme over i?

altså hvis en ordre endnu ikke er kommet på lager, så den skal stå i systemet i 4 uger. Det er en del ordre det drejer sig om. det bliver til mange ordre når de skal stå i 4 uger.

Jeg tænker man kunne oprette en mappe fx, eller på anden måde lave en fane til ordreberæftelser som ikke skal sendes ud endnu. Håber det giver mening :)
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Som jeg forstår dig, så vil du gerne oprette ordre, så du ved du mangler at arbejde med dem, men du ikke vil ikke have dem vist i listen over ordre, er det rigtigt forstået?

Dit forslag er så, at have en ekstra mappe til ordre du gerne vil oprette, men ikke vil se, da det bliver forvirrende. Lad os kalde det en inaktiv ordre.
Hvis det er rigtigt forstået, hvordan tænker du så at denne ordre skal skifte fra inaktiv til aktiv? Og skal man kunne flytte en aktiv til inaktiv?

Du må meget gerne uddybe det, da jeg ikke er helt på, at jeg ser det smart i at have to mapper, hvor ordrene kan ligge forskellige steder.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)