forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kundeindbetaling udligning - fejl

0
Hej igen

Når man udligner en kundeindbetaling med en faktura, via kassekladden. Så skal man efter at have været i faktura oversigten, og fundet faktura, og trykket udlign valgte. Så skriver den godt nok kundenr. i kundenr. feltet - men for at det får effekt, altså opdaterer kundekonto og opdaterer den automatiske tekst på den åbne postering, så skal man overskrive kundenr. igen. Hvis man trykker gem, så sætter den, den godt nok på den rigtige kundekonto, men opdaterer stadig ikke teksten.

Tænker den burde opdaterer med det samme.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz | VALJU ApS | +45 3360 1261
spurgt 4 Mar i Forslag » Teknik og drift af Alexander - VALJU (1,870 points)

1 Svar

Hej Alexander.

Jeg er lidt i tvivl omkring præcist hvordan du får dette til at opstå?

Jeg har lige prøvet at gøre det samme via et klip her: https://www.screencast.com/t/R0xaNaVF8bD

Forhåbentligt har jeg forstået det korrekt, men ellers er jeg ikke helt sikker på hvilken fejl du oplever her.

Lad mig høre fra dig og hav en fantastisk dag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 Mar Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles

Du går ind og opretter en ny postering i din video.

Jeg oplever fejlen, når jeg tager en eksisterende kladdepostering og retter den.
Hej Charles

Her er et eksempel https://www.useloom.com/share/23173b1b53ed410ca4034212e57465f4

Dertil er der at hvis jeg starter med at gå til faktura, og finde den til udligning den vej, så skriver den godt nok det rigtige kunde nr. i feltet kundenr., men opdaterer ikke teksten før end at jeg har overskrevet kundenr. igen.
Det kan du se eksempel på her https://www.useloom.com/share/dd1eecc934ea447fb396c782725d0423
(der hvor der ikke rigtigt sker noget er jeg gået ind i fakturalisten og finder den rette faktura og trykker udlign valgte)
Hej Alexander.

Jeg har prøvet at genskabe dine fejl, men jeg støder ikke på de samme problemer. I forhold til når du filmer selve fejlen, så kan jeg heller ikke se hvad du præcist gør i forhold til når du vælger fakturaer der skal udlignes på. Min tekst griber dog altid alt hvad jeg har sat på kunde og faktura, så er det er mig på nuværende tidspunkt lidt en gåde hvad vi gør anderledes.

Jeg ved godt det er smartere på video, men kan jeg bede dig beskrive det præcise work-flow. Samt vise mig din opsætning, så vil jeg prøve at se på det den vej i gennem.

Hav en god dag.
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”