forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at tilknytte afd.nummer på en bogført postering

0
Hej med jer

 

Er det muligt, at man kunne lave det sådan, at man kan tilknytte afdelingsnummer på en eksisterende bogført postering ? I det konkrete tilfælde er det en rabat som vi har fået fra en vareleverandør - og denne rabat skal egentlig tilknyttes en kundes afd.nummer - og det har man ikke mulighed for at gøre, når man bogfører varerleverandørfakturaen - da kan man kun bogføre rabatten - men ikke give den et afd.nummer... (så som det er nu - skal jeg ompostere rabatten i en anden kladde - hvor jeg så tilknytter afd.nummeret)
spurgt 21 Feb i Forslag » e-conomic generelt af FruSteensen (280 points)

1 Svar

Hej FruSteensen.

Tak fordi du skriver til os her på forum.

Det lyder da som en spænende sag. Jeg skal lige forstå dit arbejds flow så jeg er sikker på præcist hvad du gør. Hvor i systemet arbejder du når du laver denne vareleverandørfaktura, anvender du lager i e-conomic?

Hvordan bogføre du også denne rabat i første omgang? Jeg kan godt se idéen i at man efter at man har bogført en postering, får muligheden for derefter at skifte afdelingen, hvis man ikke fik sat den på i første omgang. Det kunne både hjælpe folk der bogføre posteringer, samt folk der laver fakturaer.

Lad mig høre fra dig så vi kan se på præcist hvad det er vi skal tage stilling til.

Hav en god weekend. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Feb Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”