Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontering i smart inbox

+1

Hej - dette er ikke et spørgsmål, bare et pip til forbedring af konteringen i smart inbox. Det ville være rigtigt rigtigt dejligt, hvis jeg kunne taste afdelingen ind med det samme i stedet for at være nødt til at gennemgå kassekladden bagefter. Det ville også være supergodt, hvis jeg kunne oprette nye kreditorer i inboxen... Mange hilsner Anna

i Forslag » Andet af (180 points)

2 Svar

Hej Anna

Mange tak for dit indlæg

Vi er i øjeblikket ved at kigge på smart inbox og forbedre denne, så de ting man idag laver i kassekladden også vil kunne laves direkte i inboxen uden først at overføre det til kassekladden. Det vil blandt andet, som du selv nævner, at kunne sætte afdeling på, oprette kreditorer etc. direkte i smart inbox inden posteringerne bliver overført til kassekladden.

Jeg kan dog på nuværende tidspunkt ikke komme med en konkret dato for, hvornår det vil blive implementeret, men vi satser på at det vil blive løst her i første kvartal af 2019.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Anja,

Mange tak for din feedback i sin tid. Det er meget værdifuldt for os, når du skriver til omkring, hvad du føler vi mangler. På baggrund af, at du før har vist interesse, så vil høre om du vil med til at give mere feedback? Planen er, at den feedback du gav os her vil komme med i den næste version. 

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde dig, at du kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan du være med til at påvirke om opdateringen giver mening for dig. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville du være interesseret i at komme med på testen? 
Du skal være klar over, at jeg har en forventning om, at du vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis du ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får du en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal du første omgang blot skrive, at du er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) du gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. ¨

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis du er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)