Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Split på konti via bankafstemningen

+1
Jeg er stor tilhænger af at anvende bankafstemningen med indlæsning af poster samt sende disse videre til kontering. Udfordringen er, at når der er poster, der skal fordeles på flere konti - det kan f.eks. være løn, så kan det ikke gøres før posteringen er overført til kassekladden.

Nu har jeg været en tur omkring Dinero (som jo også er en del af Visma-gruppen!) - Der er det så smart, at der på hver enkelt linje er et lille + som man kan trykke på, og dermed få fordelt sin postering på de respektive linjer med det samme. Således skal man ikke efter tingene flere gange.

Det ville være meget ønskeligt at denne mulighed også blev tilgængeligt ved Economic.

Vi ønsker generelt vores kunder i Economic, men det kan nogle gange være svært at forsvare programmet i forhold til nogle af de finesser, som Dinero har (oplever flere og flere kunder der hælder til dette) Hvis vi skal stå for bogføringen, er vi bare ikke så glade for Dinero og deres låste kontoplan ;-)
lukket
i Forslag » Andet af (320 points)
Hej,

Jeg er helt enig i at dette er et MEGET stort ønske som jeg selv har spurgt til flere gange. Rigtig mange poster skal fordeles på flere konti, og det er tidsspilde at man skal gå i daglig kladde for at gøre det efter at man har overført fra bankafstemning og desuden er det meget svært at forklare en bruger.

Hilsen Susan

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Tina

Jeg har nu snakket med vores udviklere og dette er på tegnebordet :-) Vi skal dog først lige have færdiggjort vores opdatering af smart inbox, men det er på vej

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Hej Tina

Tak for dit indlæg.

Jeg vil prøve at tage dit forslag videre til vores udviklere, for at høre hvad de siger.

Jeg vender lige tilbage, når jeg ved noget mere men lader i hvert fald dit forslag stå her i 14 dage, for lige at høre andre kunders kommentarer også

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)