Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport "åbne ordrer"

0
Vi har et ret stort problem, da vi ikke kan finde en rapport der viser værdien af "åbne ordrer". Det er ret essentielt i forhold til en omsætningsstatistik.

Vi er en møbelforretning og har oftest 6-8 ugers leveringstid - dette betyder også at vi har rigtig mange åbne ordrer der ikke er faktureret.

Håber I hurtigst muligt kan lave en funktion under "Rapporter", hvor man kan trække disse data.
lukket som en kopi af: Ordrebeholdning - sum
i Forslag » Andet af (190 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg kan sagtens forstå, der er et behov for at se en status på åbne ordre. 
Som forslag er det allerede et vi har på vores 'overvejes-liste'. Det vil sige, at vi har den liggende som et muligt forbedringsforslag til fremtiden, men at det ikke er planlagt endnu. Du kan se forslaget her. 

Jeg vil anbefale dig at hoppe derind og give forslaget en stemme op ved at klikke på pilen. Så vægter det tungere i vores vurdering. Udover det, så har jeg givet en løsning til, hvordan du allerede i dag kan trække en fil ud, hvor du kan danne summering af ordreværdien. 

Spørg endelig hvis der skulle være noget. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for info. Jeg har lige trykket på pilen og håber at I hurtigt vil kigge på det.

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige noget konkret. Vi laver løbende en vurdering af, hvad vi skal kigge på, men jeg kan love dig, at det er et af de forslag vi kan komme til at kigge på i fremtiden. Vi har rigtig mange gode forslag at vælge mellem og her kommer stemmer til at have en stor betydning, så det er super fedt du har været inde på pilen smiley