Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




flere Dynamiske felter

+6
Jeg ville ønske at man i selve mail emnet at kunne inkludere øvrig ref som dynamisk felt.
i Forslag » Andet af (250 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Som udgangspunkt vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så jeg kan få en bedre forståelse af, hvor mange brugere, der savner denne funktion. 

Jeg vil allerede gøre dig opmærksom på, at du kan benytte overskriften, tekst 1 og tekst 2 som dynamiske felter. Hvis du skriver dem i stedet og bruger: [Overskrift] - [Tekst] - [Tekst2], så vil de komme med. 

Jeg vender tilbage om et par uger. Rigtig god weekend :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Dit forslag har nu været aktivt herinde i lidt tid. Det er noget jeg har hørt før og derfor vil jeg tage med i kategorien for 'overvejes'. Det betyder ikke vi har en plan for at udbygge det, men at det ligger i den pujlen vi tager fra, når vi skal forbedre dele af programmet. Så I er kommet et skridt videre!

Af nysgerrighed, så vil jeg høre, hvilken information i har stående her? Det er altid godt at kende grundlaget for ny funktionalitet, hvis vi skal kigge på det.

Jeg ser frem til at høre fra jer smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Tak fordi i overvejer forslaget.

Grunden til at jeg ville ønske at man i selve mail emnet skal kunne inkludere øvrig ref. som dynamisk felt er at jeg bruger Øvrig Ref. feltet til at sætte mine kunders ordrenummer ind.

Lad mig forklare det lidt dybere: Når jeg får en ordre fra f. eks. mine større kunder har de et ordrenummer de giver mig (f. eks.: 70445566), som jeg sætter ind i øvrig ref. sådan at de ved hvilken ordre jeg henviser til på det tilbud jeg sender dem. De får så et tilbudsnummer (det er et tilbudsnummer som e-conomic automatisk laver, f.eks: 180001) som jeg sender til dem, og hvis jeg ikke skrev under øvrige ref. hvilket ordre det handler om har vi alle meget svært ved senere hen at finde frem til deres ordre med mindre jeg har skrevet deres ordre nummer (altså 70445566).
Jeg bruger faktisk øvrig ref. til alle mine kunder, så hvis det er fra mine mindre kunder bruger jeg den dato de har sendt mail ordren til mig som øvrig ref. (f.eks: Mailordre 01/01-19) sådan at de ved hvor mit tilbud (180002) kommer fra.

Det smarte ville jo være hvis jeg kunne sætte det info jeg har sat ind i øvrig. ref. (kundens ordre info) ind i mail emnet automatisk ved brug af et dynamisk felt, så jeg ikke behøver at copy/paste det info ind selv, hver gang jeg sender et tilbud til mine kunder.

jeg bruger allerede de ledige dynamiske felter ( [Overskrift] - [Tekst] - [Tekst2] ) til andet info i mine tilbud og ordre, så kan ikke bruge disse til øvrig ref....har faktisk prøvet, men det duer ikke...så kan ikke bruge de ledige dynamiske felter til det formål om jeg brugte dem eller ej.

Håber det giver mening.

Tak
MVH
Arnannguaq Thiessen
Northern Equipping I/S

Hej og tak for forklaringen,

Det giver rigtig god mening. Det er helt fair, hvis du bruger de andre felter til anden information. Det skal du selvfølgelig bare gøre. Tanken var bare, at du kunne bruge dem, hvis de alligevel bare stod tomme :) 

Men som sagt er dit forslag med i puljen nu.

Rigtig god weekend smiley