Hej Jesper
Tak fordi i overvejer forslaget.
Grunden til at jeg ville ønske at man i selve mail emnet skal kunne inkludere øvrig ref. som dynamisk felt er at jeg bruger Øvrig Ref. feltet til at sætte mine kunders ordrenummer ind.
Lad mig forklare det lidt dybere: Når jeg får en ordre fra f. eks. mine større kunder har de et ordrenummer de giver mig (f. eks.: 70445566), som jeg sætter ind i øvrig ref. sådan at de ved hvilken ordre jeg henviser til på det tilbud jeg sender dem. De får så et tilbudsnummer (det er et tilbudsnummer som e-conomic automatisk laver, f.eks: 180001) som jeg sender til dem, og hvis jeg ikke skrev under øvrige ref. hvilket ordre det handler om har vi alle meget svært ved senere hen at finde frem til deres ordre med mindre jeg har skrevet deres ordre nummer (altså 70445566).
Jeg bruger faktisk øvrig ref. til alle mine kunder, så hvis det er fra mine mindre kunder bruger jeg den dato de har sendt mail ordren til mig som øvrig ref. (f.eks: Mailordre 01/01-19) sådan at de ved hvor mit tilbud (180002) kommer fra.
Det smarte ville jo være hvis jeg kunne sætte det info jeg har sat ind i øvrig. ref. (kundens ordre info) ind i mail emnet automatisk ved brug af et dynamisk felt, så jeg ikke behøver at copy/paste det info ind selv, hver gang jeg sender et tilbud til mine kunder.
jeg bruger allerede de ledige dynamiske felter ( [Overskrift] - [Tekst] - [Tekst2] ) til andet info i mine tilbud og ordre, så kan ikke bruge disse til øvrig ref....har faktisk prøvet, men det duer ikke...så kan ikke bruge de ledige dynamiske felter til det formål om jeg brugte dem eller ej.
Håber det giver mening.
Tak
MVH
Arnannguaq Thiessen
Northern Equipping I/S