Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kilopris i webshop

0

Hej

Jeg sælger varer, hvor det er brugbart at sammenligne kilopris.

Ja jeg kan godt skrive det ind i varebeskrivelsen. Men hvad så når det er på tilbud, eller pris ændring.

Så skal jeg også ændre min beskrivelse.

Hvis det kom automatisk på "varebilledet" i shoppen som på nedenstående billede.

Det er gavnligt for min shop, da produkterne jeg fører er billigere på kiloprisen end andre steder.

 

 

i Forslag » Andet af (470 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Bare så jeg er helt sikker. Forslaget går på at rykke vægten af varen mere centralt op i beskrivelsen af varen, så det er nemmere at se, hvad varen vejer? Er det rigtig forstået? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Nej.. Jeg ønsker at systemet kan udregne varens kilovægt og det vil fremgå i sammen linje som det markerede.
Eller et felt man selv kan udfylde i "bare" når man opretter en vare.

Hej og tak for følge op, 

Vi har ikke planer om at udbygge den linje du henviser til. 
Du kan dog sagtens angive varens kilopris, hvis du sælger i kilo. Det er dog problematisk, hvis du ikke ønsker at sælge i kilopris, eller har en kilopris, hvor der skal bruges mere end to decimaler, da det ikke er muligt at angive pris med mere end to decimaler.

Alt i alt vil det ikke være noget du skal forvente vi kommer til at udbygge i første omgang. Jeg vil dog gemme din feedback til vores udviklere, hvis det er et punkt de på et tidspunkt kommer tilbage til. 

Rigtig god dag smiley
 

Generelt forstår jeg ikke man opfordre at skriver til jer med forslag, når i svarer med "det skal du ikke regne med. / det ikke være noget du skal forvente vi kommer til"

Det er ikke første gang jeg får det svar, og det giver mig et indtryk af at man ikke tager henvendelserne seriøst.

Jeg kan godt lide produktet, men der er desværre en del begrænsninger.

Det havde jeg håbet på at i som udbyder, ville arbejde på at give kunderne et bedre produkt.

 

 

Jeg kan sagtens forstå din frustration. Vi må indrømme, at langt de fleste af de gode forslag I kommer med aldrig bliver til noget. 
Det sker ikke på baggrund af, at vi ikke tager det seriøst. Vi tager det meget seriøst og det er også derfor vi meget gerne vil have jer til at skrive det herinde. På den måde ligger det herinde, så andre brugere kan give deres mening til kende og via det kan vi samle sammen og vurdere, hvad vi skal udvikle på baggrund af den generelle efterspørgsel. 
Vi får et sted mellem 5-10 forslag om dagen. Hvis vi sætter den lavt og siger det er 5 forslag om dagen, så er det 1.825 forslag om året. Selvom vi meget gerne vil udvikle produktet på baggrund af jeres feedback, så kommer vi aldrig i nærheden af så samme ideer. 
Der er selvfølgelig forslag, som går igen og derfor er det ikke 1.825 forskellige ideer, men det er stadig rigtig, rigtig mange.
Det er mega fedt vi får så meget feedback, men i og med vi ikke kan nå dem alle, så forsøger vi at udvikle dem, der er mest efterspurgt. 
Her kan det godt være, at dine forslag ikke er dem vi har hørt mest og derfor er de blevet afvist. 
De er ikke blevet afvist på baggrund af, at vi ikke tager det seriøst. Vi tager forslagene meget seriøst, hvilket kommer til udtryk i, at vi ikke 'bare' tager dem der kommer ind, men prøver at vurdere, hvilke der kan skabe værdi for flest mulige.

Jeg er helt med på det kan virke frustrerende at få sine ideer afvist. Der er jo helt sikkert en grund til du skriver det herinde, men omvendt mener jeg ikke, at jeg kan forsvare at udvikle et forslag på baggrund af en henvendelse, når vi har forslag, som vi gentagende gange har hørt. Her vil jeg altid prøve at tage de mest efterspurgte. 
Det vil betyde, at mange vil være utilfredse med vores valg, men mit håb er, at vi kan gøre flest mulige tilfredse ved at prioritere de 'rigtige' forslag. Jeg kan ikke garantere vi altid rammer plet, men vi forsøge at gøre det bedst muligt på baggrund af de henvendelser vi får. Derfor er det også meget vigtigt, at du og andre brugere skriver deres forslag og stemmer på de forslag de er enige i. På den måde kan I være med til at påvirke, hvilken retning vi skal arbejde i.

Jeg er klar over mit svar ikke hjælper dig i dit specifikke tilfælde, men jeg håber det har givet dig en indsigt i, hvorfor vi afviser forslag og på hvilken baggrund vi gør. 

Hvis du har kommetarer eller spørgsmål, så er du altid velkommen at skyde løs. smiley

Hej

Tak for din besvarelse.

Jeg har forståelse for din besvarelse.

Ja måske i ikke har hørt henvendelser som mine før, måske der er mange stille kunder. Det kunne være man skalse nærmere på jeres opsigelses kunder.

Lige nu er min shop ikke så stor, men med tiden vil jeg nok se mig efter en anden leverandør på webshop fronten. Kun fordi jeg føler E-conomic ikke er konkurrence dygtig på mulighederne i webshoppen.

Ingen sure miner herfra, blot en reminder til ikke kun at lytte til dette forum, men også til selv at tænke på "hvad er fedt for en webshop ejer".

 

God aften

Carina

Hej Carina, 

Jeg er er glad for du har forståelse for mit svar. 

Der er ingen tvivl om, at vi også skal kigge på andre fronter end det vi modtager her på forum og det gør vi helt sikkert også. Vi har folk herinde, som sidder og kigger ud i markedet og på bedste vis forsøger at finde frem til, hvad vi skal udvikle på. 

I forhold til din shop, så håber jeg, at du med tiden vil vokse dig endnu større - også selvom det betyder, at vores webshop løsning måske ikke passer til dig til den tid. 

Her skal du allerede nu vide, at vi har partnere på webshopdelen, som måske passer bedre til en større webshop, som din kan udvikle sig til.
Når den tid kommer, så er vi altid klar til at gøre din e-conomic aftale klar til at skifte integration. Vi ønsker ikke at binde til vores egne produkter, men at tilbyde dig det bedst mulige produkt. Der har vores webshop produkt nogle fordele og andre webshops har andre fordele. Der handler det om at skræddersy den bedste løsning og derfor tillader vi også, at du kan integrere til lige det produkt, der passer dig bedst. 

Så heller ingen sure miner herfra wink

Rigtig god dag!