Hej Dorthe,
Jeg kan sagtens se din udfordring og det er helt rigtigt, at vi kigger på det over tid.
Du efterspørger en tidshorisont og det er altid farligt med software, da der er en masse 'hvis'er'.
Jeg vil dog informere dig omkring, at det er noget vi i skrivende stund arbejder på. Hvis jeg komme med et lidt løst og farligt bud, så vil jeg sige vi har en ny version af Smart Inbox klar her i Q1. Det er hvis alt spiller og vi ikke møder udfordringer. Hvis der udfordringer med implementeringen, så vil det blive skubbet herefter.
Når det er sagt, så vi stadig i gang med at udforme, hvordan det skal virke, så jeg kan ikke klart sige, hvordan det endeligt kommer til at se ud, men min pointe med svaret er, at vi kender til problemet og vi er i fuld gang med at give Smart Inbox et nyt udtryk.
Jeg håber mit svar kan bruges, ellers er du meget velkommen til at stille spørgsmål eller kommentere på mit svar.
Rigtig god dag 
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!