forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

afdelingsregnskab på kunder

0
Vi har flere afdelinger og vores kunder er fordelt på forskellige afdelinger Vi har brug for at vores kunder får et afdelingsnummer, så vi kan se omsætningen på en balance fordelt på afdelingerne. Så jeg ikke skal sætte et afdelingsnummer på hvert varenummer, hver gang jeg laver en faktura - men så omsætningen på kunderne automatisk går på den rigtige afdeling jvf en afdeling på kunden. Det vil hjælpe meget på min fakturering at jeg ikke skal huske at sætte et afdelingsnummer på hver gang jeg laver en faktura.
spurgt 14 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Tinna (120 points)

2 Svar

Hej Tinna, 

Jeg kan godt se jeres udfordring og det er helt fair forslag. I forhold til ønsket som et nyt forslag til programmet, så vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så vi kan få et overblik af, hvor mange andre, der også savner denne mulighed. 

Jeg vil dog høre, hvilke informationer i ønsker at se ud fra jeres kunder? Vi kan måske lave en anden opsætning, der giver jer den information i ønsker. Jeg kan selvfølgelig ikke love noget, men jeg vil gerne prøve at se om vi kan finde en god måde, som allerede vil virke i dag smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 14 Jan Forslag af Jesper Mieritz (83,800 points)

Hej igen Tinna, 

Dit forslag har nu ligget herinde i to uger. Afdeling per kunde er ikke noget, som har været så efterspurgt og derfor vil jeg i denne omgang ikke arbejde videre med det. I stedet vil vi kigge på de forslag, som er under overvejes

I forhold til at få den ønskede visning på en anden måde, så er du altid velkommen til at hive fat i os og se om vi kan finde en anden måde at gøre det med de muligheder, der allerede findes i dag. 

Rigtig god dag smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 28 Jan Forslag af Jesper Mieritz (83,800 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”