Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




afdelingsregnskab på kunder

0
Vi har flere afdelinger og vores kunder er fordelt på forskellige afdelinger Vi har brug for at vores kunder får et afdelingsnummer, så vi kan se omsætningen på en balance fordelt på afdelingerne. Så jeg ikke skal sætte et afdelingsnummer på hvert varenummer, hver gang jeg laver en faktura - men så omsætningen på kunderne automatisk går på den rigtige afdeling jvf en afdeling på kunden. Det vil hjælpe meget på min fakturering at jeg ikke skal huske at sætte et afdelingsnummer på hver gang jeg laver en faktura.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Tinna, 

Jeg kan godt se jeres udfordring og det er helt fair forslag. I forhold til ønsket som et nyt forslag til programmet, så vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så vi kan få et overblik af, hvor mange andre, der også savner denne mulighed. 

Jeg vil dog høre, hvilke informationer i ønsker at se ud fra jeres kunder? Vi kan måske lave en anden opsætning, der giver jer den information i ønsker. Jeg kan selvfølgelig ikke love noget, men jeg vil gerne prøve at se om vi kan finde en god måde, som allerede vil virke i dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Tinna, 

Dit forslag har nu ligget herinde i to uger. Afdeling per kunde er ikke noget, som har været så efterspurgt og derfor vil jeg i denne omgang ikke arbejde videre med det. I stedet vil vi kigge på de forslag, som er under overvejes

I forhold til at få den ønskede visning på en anden måde, så er du altid velkommen til at hive fat i os og se om vi kan finde en anden måde at gøre det med de muligheder, der allerede findes i dag. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)