Hej og tak for feedback,
Jeg er rigtig ked af at høre, at du ikke har fået den bedste oplevelse med din start hos os.
For lige at knytte en kommentar til din import via banken, så vil jeg høre om du anvender vores bankafsteming? Her kan du nemlig læse alle dine bankposteringer ind uden bilagsnummer og så efterfølgende føre dem over til kassekladden, hvor de vil følge den bilagsnummer du anvender.
Den største fordel er dog ikke, at du slipper for at tilføre bilagsnummer, men derimod, at du får meget nemmere ved at afstemme din bank. Du kan via bankafsteming hurtig og nemt se, hvad du mangler at bogføre, eller hvad der måske er bogført forkert. Jeg vil klart anefalde dig at kigge nemmere på den del af programmet. Du kan læse mere omkring det her, eller tage et gratis onlinekursus i brugen af det her. I linket til vores kursus vil du også lære om modulet AutoBank, som vil gøre din bankafstemning endnu nemmere. Her slipper du helt for at skulle sidde og importere filer, da det sker automatisk via en forbindelse til banken. Oven i det vil også få funktionen Autoforslag, hvor systemet vil hjælpe dig med at kontere og bogføre bilag ud fra din historik af tidligere bogførte posteringer.
Hvis der er noget du er i tvivl om, så er du meget velkommen til at stille spørgsmål eller kommentere på det. Så skal jeg nok gøre mit bedste for at hjælpe dig godt i gang.
Du nævner også fakturaafsendelse. Vi er låst af bogføringsloven i forhold til at rette i en faktura. Som udgangspunkt må der ikke rettes i posteringer, der er bogført. Derfor har vi valgt, at det ikke er muligt at rette i noget, der er bogført. Om der findes detajler, som gerne må rettes vil jeg afvise, men vi har valgt, at alt der er bogført ikke kan/må rettes og derfor skal der krediteres og sendes en ny faktura.
I forhold til at springe mellem salg, rapporter og regnskab, så må du meget gerne uddybde, hvad du har udfordringer med. Enten kan vi overveje om noget skal laves om, eller om jeg har et godt forslag til, hvordan du får en bedre overblik ud fra den opsætning, der allerede findes i dag.
Jeg ser frem til at høre fra dig