Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny funktion - Bilagsnr. fortsæt bilagsserie

+12
Hej E-conomic.

En funktion der gør det muligt at fortsætte fra det bilagsnr., som en "kassekladde" er sat op til, kunne være særdeles fordelagtig, i det man importerer posteringer fra ét program til en kassekladde i E-conomic.

Det ville spare en hel del tid, i det man ikke skulle gøre det manuelt.
Bankafstemningen har funktionen - Når man overfører posteringerne herfra og til en kassekladde kan man vælge "Brug fortløbende numre" under Bilagsnumre.

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (220 points)
status opdateret af 🔒
Ja - tak :-)

Det mangler vi rigtig meget, når man importerer i kassekladden.

Både til bankposter og efterposteringer.

Hej begge to, 

I kan ved import nu vælge om der skal bruges en fortløbende nummerserie fra kassekladden. 
Det er en valgmulighed ved bilag, hvor i kan vælge kolonnen, et fast nummer eller den fortløbende nummerserie. 

Jeg håber I bliver glade for muligheden.

Rigtig god dag smiley

3 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Bare lige så jer er helt sikker, så vil jeg lige tjekke om jeg er med.

Hvis du har en aktiv kassekladde og næste nummer fx ville være 100, så skal der i forbindelse med import være en funktion, der gør, at første linje i filen er nummer 100.
Dette skal så hjælpe til, at bilagsnummer ikke skal placeres i filen inden den indlæses, er det korrekt forstået?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Helt korrekt - fuldkommen som funktionen i bankafstemningen nævnt ovenfor.

Super, tak for at følge op. Dit forslag har allerede fået noget opbakning, hvilket tyder på, at du taler en sag for flere brugere af systemet.
Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så jeg kan se om der er endnu flere brugere, der bakker omkring din ide. 

Når det er sagt, så vil jeg lige gøre jer opmærksom på, at man kan få excel til at gøre en del af arbejdet ved at 'trække' i kolonnen, så det kun er de første par tal, der skrives ind i filen. Hvis du er i tvivl om, hvordan dette gøres, så må du endelig sige til. 

Jeg vender tilbage smiley

 

Hej til alle der følger med her, 

Forslaget her har fået en del opbakning og på den baggrund vil jeg tage den videre til kategorien 'overvejes'. Det betyder ikke vi kigger på en løsning, men den er med i puljen over forslag vi kigger på, når udvælger, hvad vi skal fokusere på i fremtiden. 

Mange tak for jeres inputs og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
hej TJJ

Du siger import fra et andet program, taler vi der om API - for der findes muligheden allerede. Eller mener du import fra en csv fil? :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)