forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Webshop - Link af billede til varekategori

0
Hej.

Jeg synes det er smart hvis man kan via et billede kan linke til en hel varekategori.

I dag kan man linke til en vare, email, intern og ekstern side, men ikke til en varekategori.

Jeg skal bruge det til min webshop.

Carina
spurgt 6 Jan i Forslag » Andet af shopglutenfrit (470 points)
vises igen 13 Jan af shopglutenfrit

1 Svar

Hej igen Carina.

Dit forslag giver mening, jeg vil dog meget gerne høre.

Hvad er grunden til at du ønsker at linke til en varekategori?

Hvis du har varekategorien ude på en side, ville du altid kunne linke til denne kategori, via at linke til en intern side.

Hvis ikke denne varekategori forekommer et sted på din hjemmeside, hvorfor ville du i så fald linke til varekatogorien? Så ville man jo kun kunne se varene hvis man specifikt klikker på dette billede.

Jeg håber mine spørgsmål giver mening.

Hav en rigtigt god weekend. :-)

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Jan Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Det er spørgsmål som effektivitet.

Ved at kunne linke til en kategori, så skal jeg ikke sidde manuelt og oprette side og designe.

Dog kan dette manuelle undgås ved at man kan kopiere sider/sidemenuer, mm.
Hej Carina.

Jeg kan godt se hvad du ønsker i forhold til at kunne linke til en varekategori.

Før vi kan linke til den, kræver det dog også at den faktisk er et link. Det er lidt her, det kommer ind i billede at vi derfor skal have varekategorien lagt et sted in på din hjemmeside.

Hvad tænker du i forhold til at kopiere sider/sidemenuer? Det kunne da godt være at du kunne give mening at man havde den mulighed. Ellers er det dog ikke meget være end at man opretter en ny side, og lægger denne varekategori ind.

Lad mig høre fra dig, så kan det være at muligheden for at kopiere sider måske er det vi skal gå efter?

Hav en god dag.
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”