Hej Michael,
Det er helt fair du har din mening om logoet. Tanken med at skifte det er, at vi er stolte af at være en del af Visma Konceren. Jeg kan forstå du har negative associationer til Visma. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt. Det nye logo inde i programmet kan være med til at give det ny klang hos dig? - i stedet for at trække din opfattelse af e-conomic ned, så kan den måske trække Visma op?
Du siger Visma står for noget gammelt og negativt. Du skal vide, at Visma koncernen er helt fremme på mærkerne. 70% af alle virksomhederne i vores koncern er cloudbaseret i dag. Målet er 100%. Der er gang i en masse opkøb i hele europa. Via alle opkøbene sikre vi hele tiden er være med i markedet med den nyeste og bedste løsning til alle vores brugere.
Derfor er vi stolte af at være med Visma. Det giver os hele tiden bedre muligheder for at forbedre os og koncentere os om det danske marked.
Jeg er sikker på, at du gennem de næste par år vil opleve en masse positive sider ved at vi er en del af Visma, hvis du ikke allerede den dag i dag gør det.
I forhold til logoet, så er det vores nye logo. Det betyder ikke vi går væk fra den måde e-conomic har kørt på gennem de sidste mange år. Vi er stadig en virksomhed for sig selv, bare med nyt logo, navn og endnu flere muligheder via resten af koncernen. Derfor er logoet kommet for at blive, men du skal ikke være nervøs for, at det kommer til at indvirke negativt på din oplevelse. Jeg er overbevist alle kommer stærkere ud af, at vi har Visma i ryggen.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz