Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nyt logo?

0
Syntes i bør fastholde det gamle/tidligere logo. Har tidligere skiftet væk fra et gammelt Visma system, og de negative oplevelser hænger desværre ved. Når jeg ser det nye logo, så trækker det alvorligt ned på min loyalitet. e-conomic står for noget nyt og anderledes - Visma står for noget gammelt og negativt...

I burde nok have spurgt kunderne om hvad de syntes om tingene før I besluttede at skifte logo, og jeg kan heller ikke se hvad problemet er ved at beholde to adskilte systemer også markedsføringsmæssigt.
i Forslag » Andet af (300 points)

1 Svar

Hej Michael, 

Det er helt fair du har din mening om logoet. Tanken med at skifte det er, at vi er stolte af at være en del af Visma Konceren. Jeg kan forstå du har negative associationer til Visma. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt. Det nye logo inde i programmet kan være med til at give det ny klang hos dig? - i stedet for at trække din opfattelse af e-conomic ned, så kan den måske trække Visma op? wink

Du siger Visma står for noget gammelt og negativt. Du skal vide, at Visma koncernen er helt fremme på mærkerne. 70% af alle virksomhederne i vores koncern er cloudbaseret i dag. Målet er 100%. Der er gang i en masse opkøb i hele europa. Via alle opkøbene sikre vi hele tiden er være med i markedet med den nyeste og bedste løsning til alle vores brugere. 
Derfor er vi stolte af at være med Visma. Det giver os hele tiden bedre muligheder for at forbedre os og koncentere os om det danske marked. 

Jeg er sikker på, at du gennem de næste par år vil opleve en masse positive sider ved at vi er en del af Visma, hvis du ikke allerede den dag i dag gør det. 

I forhold til logoet, så er det vores nye logo. Det betyder ikke vi går væk fra den måde e-conomic har kørt på gennem de sidste mange år. Vi er stadig en virksomhed for sig selv, bare med nyt logo, navn og endnu flere muligheder via resten af koncernen. Derfor er logoet kommet for at blive, men du skal ikke være nervøs for, at det kommer til at indvirke negativt på din oplevelse. Jeg er overbevist alle kommer stærkere ud af, at vi har Visma i ryggen. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper,

Tak for svaret - tiden må vise om jeres beslutning var rigtig, men godt at I har fastholdt det gamle logo her på forum-siden...wink

 

Hilsen,

Michael

Ja, det bliver spændende at se. 

Logoet her på forum skal jeg nok lade være med at pille ved lige her i første omgang, men jeg må nok være ærlig omkring, at det er et spørgsmål om tid før det også bliver ændret wink