Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forening

0
Vi er en forening som skal påbegynde brugen af e-conomic her fra januar - kan se der ikke findes en standard løsning til foreninger. Nogle som kan hjælpe os igang ?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Tommy, 

Super fedt du spørger andre brugere om hjælp herinde. 
Jeg vil sige, at vi godt kan kopiere en standardopsætning fra en anden e-conomic aftale. Hvis du derfor kender en anden forening, eller der findes en bruger her på forum, der har en god opsætning, så kan vi som sagt sagtens kopiere den over på en helt ny e-conomic aftale. Vi kopierer kun opsætningen, så der kommer ikke noget bogføring med. 

Hvis ikke det er muligt, så kan du altid tage en anden standardopsætningen og rette den til, så det hele passer. Vi kan godt hjælpe dig med, hvordan du kommer i gang herinde fra, men hvis du skal have en helt køreklar opsætning, så skal du enten have fat i en partner, eller en anden forening, der kan hjælpe dig smiley

Hvis du har spørgsmål, så må du endelig sige til. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej Tommy

Jeg har god erfaring med foreningsregnskaber og det er både med opsætning og den daglige drift i e-conomic. Jeg vil gerne hjælpe med jer i gang, så du er meget velkommen til at kontakte mig.
 

Venlig hilsen

Lotte Schrøder Jeppesen
SCHRØDER ØKONOMI
Mail: info@schroder-okonomi.dk

 

 

Spørgsmål af (1.4k points)