forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forening

0
Vi er en forening som skal påbegynde brugen af e-conomic her fra januar - kan se der ikke findes en standard løsning til foreninger. Nogle som kan hjælpe os igang ?
spurgt 27 Dec, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af TommyA (120 points)

2 Svar

Hej Tommy, 

Super fedt du spørger andre brugere om hjælp herinde. 
Jeg vil sige, at vi godt kan kopiere en standardopsætning fra en anden e-conomic aftale. Hvis du derfor kender en anden forening, eller der findes en bruger her på forum, der har en god opsætning, så kan vi som sagt sagtens kopiere den over på en helt ny e-conomic aftale. Vi kopierer kun opsætningen, så der kommer ikke noget bogføring med. 

Hvis ikke det er muligt, så kan du altid tage en anden standardopsætningen og rette den til, så det hele passer. Vi kan godt hjælpe dig med, hvordan du kommer i gang herinde fra, men hvis du skal have en helt køreklar opsætning, så skal du enten have fat i en partner, eller en anden forening, der kan hjælpe dig smiley

Hvis du har spørgsmål, så må du endelig sige til. 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Dec, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (78,750 points)

Hej Tommy

Jeg har god erfaring med foreningsregnskaber og det er både med opsætning og den daglige drift i e-conomic. Jeg vil gerne hjælpe med jer i gang, så du er meget velkommen til at kontakte mig.
 

Venlig hilsen

Lotte Schrøder Jeppesen
SCHRØDER ØKONOMI
Mail: info@schroder-okonomi.dk

 

 

besvaret 3 Jan Spørgsmål af Schrøder (1,340 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”