forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

webadresse på leverandør

0
Hvorfor er der ikke et felt under leverandør hvor man kan tilføje webadresse ? man kan under kunder ! Webadresse under leverandør er vel rimeligt relevant - virker noget gange som om tingene ikke er gennemtænkt ... har skrevet oplæg tidligere som er relevante for international drift af virksomhed ... det har været op ad bakke og ingen udbedring er foretaget. Ærgerligt !
spurgt 14 Dec, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af runegolf (470 points)

3 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål,

Hvorfor det ikke er muligt at tilføje dette på leverandører er et godt spørgsmål og mit svar vil være, at det bare ikke er blevet lavet. Det er ikke fordi der er et problem i det, men det er ikke blevet sat på leverandørens stamoplysninger.

Det er rigtig ærgerligt, hvis du tidligere har skrevet og de ikke er blevet udbedret. Vi forsøger at gennemføre så mange forslag som muligt, men vi kan ikke lave dem allesammen. Jeg kan godt huske du tidligere har påpeget valuta på bestillinger som et forslag og det er også et forslag vi på nuværende tidspunkt har liggende under 'overvejes', som du kan se på dit indlæg her.

I forhold til spørgsmål her, så vil jeg lægge det over i kategorien 'forslag'. Jeg vil nu lade dit forslag i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre, der også ønsker dette forslag og derfra vurdere om det er noget vi også skal tage med de andre gode forslag vi har under overvejes. 

Jeg vender tilbage smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 18 Dec, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)

Hej igen, 

Forslaget omkring websadresse har nu ligget herinde i et stykke tid. Som det ser ud lige nu, er det ikke noget vi vil gå videre med. Jeg vil dog sige, at du kan godt kan skrive websadressen i nogle af de andre felter, hvis det giver mening for dig. Det vil være mit bedste forslag i denne sammenhængen. 

Rigtig godt nytår smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 28 Dec, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Hej Rune

I vores bestillings app til e-conomic er der en lang række muligheder for, at opsætte supplerende oplysninger på leverandørerne bla. webadresse og email.

Vil du høre mere så kontakt os enten mail php@itnvision eller telefon 7025 7600.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 1 Jan Forslag af Per Holm Pedersen (18,020 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”