Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitor kontoudtog

0

Jeg skal sende debitor kontoudtog ud til kunderne. Jeg finder alle kontokort frem, vælger alle og sender dem til kundens mailadresse - hvordan kan jeg hurtigt og nemmest udskrive alle dem der ikke har en mailadresse. - Som det er nu, bliver jeg ikke spurgt om jeg vil udskrive dem der ikke er sendt pr. mail.

Jeg vil gerne kunne sende mail og udskrive samtidigt. Det vil sige, at når jeg vælger alle og sender alle, så burde det være sådan at de kontokort som ikke blev sendt pr. mail blev udskrevet automatisk -eller der kom et spørgsmål "vil du udskrive dem der ikke er sendt med mail".

Når man f.eks. har 500 kunder skal man på nuværende tidspunkt ind under sendt for at se hvem der har modtage et kontoudtog pr. mail eller også udskrive debitorerne for at se hvem der har mailadresse inde. Jeg ved at der er flere bogholdsprogrammer hvor man kan sende kontoudtog pr. mail og samtidig udskrive dem der ikke er sendt.  

Også bør man kunne vælgeom man kun vil se de kontoudtog som er i debet eller kredit, eller selv bestemme beløbet < > (større end eller mindre end) det er heller ikke muligt som nu er.

Ser frem til at det er noget i vil arbejde på at forbedre.

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej igen Trina

Tak for dit indlæg.

Jeg vil foreløbig lade dit forslag stå åbent her i ca. 14 dage, for at høre om andre kunder har kommentarer eller ønsker til dette.

Du hører nærmere fra mig

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Trina

Vi har nu haft dit forslag oppe med vores udviklings team.

De har rigtig mange forslag på deres bord og de har valgt at prioritere dem som kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag.

Ellers må du have en rigtig glædelig jul og et godt nytår

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Det er noget, jeg ikke rigtig begriber.

Du skriver, at der er rigtig mange forslag på udviklernes bord. Sidder de ved det samme?

Nå ironi til side. Iflg. spalten til højre, så er der 15 planlagte forslag og 4 i gang. Det virker ikke af meget, når man læser forslagene.

Men når man læser de daglige indlæg, så sker det vel 1 gang i måneden, at nåde går for ret. Hvor er Jeres liste over de reelle udviklingsopgaver og udviklingstiltag, som brugerne aldrig har tænkt på?
Hej Erik

Tak for din kommentar. Du har helt ret i, at der er 15 planlagte forslag og 4 igang, men der er stadig 56 forslag som er sat til overvejelse og som derfor ligger på udviklernes bord. Disse tal er dog kun en brøkdel af det som ligger på deres bord, da de kun er et udtryk for, hvad der bliver foreslået her på Forum af vores kunder.

Udviklerne har stadig forslag fra andre afdelinger i huset, såsom marketing, salg, HR og også forslag fra vores egen support afdeling.

I øjeblikket har udviklingsteamet 32 emner liggende for Q1, hvoraf der igen kan ligge flere emner under dem. Dette er udover det som kommer fra Forum, salg, marketing, HR etc.