forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Debitor kontoudtog

0

Jeg skal sende debitor kontoudtog ud til kunderne. Jeg finder alle kontokort frem, vælger alle og sender dem til kundens mailadresse - hvordan kan jeg hurtigt og nemmest udskrive alle dem der ikke har en mailadresse. - Som det er nu, bliver jeg ikke spurgt om jeg vil udskrive dem der ikke er sendt pr. mail.

Jeg vil gerne kunne sende mail og udskrive samtidigt. Det vil sige, at når jeg vælger alle og sender alle, så burde det være sådan at de kontokort som ikke blev sendt pr. mail blev udskrevet automatisk -eller der kom et spørgsmål "vil du udskrive dem der ikke er sendt med mail".

Når man f.eks. har 500 kunder skal man på nuværende tidspunkt ind under sendt for at se hvem der har modtage et kontoudtog pr. mail eller også udskrive debitorerne for at se hvem der har mailadresse inde. Jeg ved at der er flere bogholdsprogrammer hvor man kan sende kontoudtog pr. mail og samtidig udskrive dem der ikke er sendt.  

Også bør man kunne vælgeom man kun vil se de kontoudtog som er i debet eller kredit, eller selv bestemme beløbet < > (større end eller mindre end) det er heller ikke muligt som nu er.

Ser frem til at det er noget i vil arbejde på at forbedre.

spurgt 6 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Trina Jóhansdóttir (120 points)

1 Svar

Hej igen Trina

Tak for dit indlæg.

Jeg vil foreløbig lade dit forslag stå åbent her i ca. 14 dage, for at høre om andre kunder har kommentarer eller ønsker til dette.

Du hører nærmere fra mig

Rigtig god dag til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 6 dage siden Forslag af Susan Jensen (4,570 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”