forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nummerserier salgsfaktura

0
Det kunne være rart, hvis man kunne oprette flere nummerserier til salgsfakturaer,

Jeg kunne godt bruge det når jeg skal lave pbs opkrævninger, hvor jeg skriver fakturaen i midten af måneden i forbindelser med generering af filen, men hvor jeg skal bogføre fakturaen i kommende måned.

Kunne det være en opgave for udviklingsafdelingen?? Jeg kan da ikke være den eneste som ikke har brug for denne funktion
spurgt 3 Dec i Forslag » e-conomic generelt af Janne Hoffmann (120 points)
opdateret 6 dage siden af Susan Jensen

2 Svar

Hvis du læser Skats vejledning om fakturering, vil du opdage, at kravet til fakturanummerering er, at numrene skal være fortløbende.

Man kan bruge forskellige nummerserier, Det kræver en identifikation af den enkelte serie, hvilket ikke er muligt i e-conomic. Det vil samtidig stille store krav til styring af alle de forskellige bilagsnummerserier i systemet, for at der ikke skal opstå konflikter.
besvaret 3 Dec Forslag af Erik Jensen (22,730 points)
opdateret 3 Dec af Erik Jensen
Hej Janne

Tak for dit indlæg og forslag.

Umiddelbart har vi ingen planer om at gøre det muligt at oprette flere nummerserier for fakturaer.

Jeg vil dog lige lade dit indlæg stå åbent i ca. 14 dage for at se andre kunders kommentarer og så vender jeg tilbage til dig med status

Du må have en rigtig dejlig dag

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 6 dage siden Forslag af Susan Jensen (4,570 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”