Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nummerserier salgsfaktura

0
Det kunne være rart, hvis man kunne oprette flere nummerserier til salgsfakturaer,

Jeg kunne godt bruge det når jeg skal lave pbs opkrævninger, hvor jeg skriver fakturaen i midten af måneden i forbindelser med generering af filen, men hvor jeg skal bogføre fakturaen i kommende måned.

Kunne det være en opgave for udviklingsafdelingen?? Jeg kan da ikke være den eneste som ikke har brug for denne funktion
i Forslag » Andet af (120 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hvis du læser Skats vejledning om fakturering, vil du opdage, at kravet til fakturanummerering er, at numrene skal være fortløbende.

Man kan bruge forskellige nummerserier, Det kræver en identifikation af den enkelte serie, hvilket ikke er muligt i e-conomic. Det vil samtidig stille store krav til styring af alle de forskellige bilagsnummerserier i systemet, for at der ikke skal opstå konflikter.
Forslag af (26.5k points)
opdateret af
Hej Janne

Tak for dit indlæg og forslag.

Umiddelbart har vi ingen planer om at gøre det muligt at oprette flere nummerserier for fakturaer.

Jeg vil dog lige lade dit indlæg stå åbent i ca. 14 dage for at se andre kunders kommentarer og så vender jeg tilbage til dig med status

Du må have en rigtig dejlig dag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Janne

Vi har nu haft dit forslag oppe med vores udviklings team.

De har rigtig mange forslag på deres bord lige nu og de har valgt at prioritere dem som kommer de fleste kunder til gode, så desværre må jeg afvise dit forslag.

Jeg vil dog ikke udelukke at det bliver taget op på et senere tidspunkt.

Ellers vil jeg bare ønske dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår