forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mangler et notefelt på Kunder og Leverandører

+2
Jeg mangler et fritekstfelt på kunder og leverandører, hvor jeg kan notere tidligere konklusioner på samtaler om betalinger eller fx telefontider o.l.
spurgt 29 Nov i Forslag » e-conomic generelt af PeterK (140 points)

1 Svar

Hej Peter og tak for dit forslag, 

Inden jeg vil gå i dybden med det, så vil jeg lige gøre dig opmæksom på, at vi har mulighed for noter på leverandører og kunder. Du kan se, hvordan det virker her.

Ville det løse din udfordring? Hvis ikke, vil du så uddybe, hvad der gør du ikke kan bruge det og hvilke mangler du ser i forhold til din arbejdsgang med noter? 

Jeg ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Nov Forslag af Jesper Mieritz (69,510 points)
Jeg har tilsluttet mig dette ønske da det er noget vi også savner - jeg vil dog gerne tilføje ønske om at man på de enkelte debitorfakturaer kunne tilknytte kommentarer... Hvis man f.eks. rykker for betaling på en faktura telefonisk (hvilket vi desværre alt for ofte er nød til), så ville det være fedt at kunne tilføje en kommentar - ala. "har d.d. talt med kunde, som lover at betale i næste uge" eller "Kunde har ikke modtaget originalfaktura, har d.d. fremsendt faktura kopi til xx" osv.
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”