Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler et notefelt på Kunder og Leverandører

+4
Jeg mangler et fritekstfelt på kunder og leverandører, hvor jeg kan notere tidligere konklusioner på samtaler om betalinger eller fx telefontider o.l.
i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej Peter og tak for dit forslag, 

Inden jeg vil gå i dybden med det, så vil jeg lige gøre dig opmæksom på, at vi har mulighed for noter på leverandører og kunder. Du kan se, hvordan det virker her.

Ville det løse din udfordring? Hvis ikke, vil du så uddybe, hvad der gør du ikke kan bruge det og hvilke mangler du ser i forhold til din arbejdsgang med noter? 

Jeg ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg har tilsluttet mig dette ønske da det er noget vi også savner - jeg vil dog gerne tilføje ønske om at man på de enkelte debitorfakturaer kunne tilknytte kommentarer... Hvis man f.eks. rykker for betaling på en faktura telefonisk (hvilket vi desværre alt for ofte er nød til), så ville det være fedt at kunne tilføje en kommentar - ala. "har d.d. talt med kunde, som lover at betale i næste uge" eller "Kunde har ikke modtaget originalfaktura, har d.d. fremsendt faktura kopi til xx" osv.
Hej Helge,

Som udgangspunkt har før være opmærksom på vores noter kunne bruges bedre. Som jeg også har skrevet i overstående svar, så har du mulighed for at sætte en note på kunden. Det virker ikke til at være den bedste løsning, da vi af og til hører omkring noter fra jer brugere.
Hvorfor virker den nuværende løsning ikke for dig? :)
Hej Jesper,

primært fordi det er bøvlet og ulogisk at skulle lave en note på selve kunden, med henvisning til et givent fakturanummer, når noten som regel vedrøre en specifik faktura eller ordre. Så når man f.eks. går inde og kigger på åbne posteringer på en kunde og finder en forfalden faktura, så ville det være rart at man her kunne tilknytte en note - som f.eks. "har d.d. talt med kunde som lover at betale" eller "skal krediteres når varen er retur" eller alle mulige varianter over samme tema.

Det ville selvfølgeligt være top moderne, hvis man under noter på kunden, også kunne se de noter der så var lavet på de enkelte fakturaer eller ordre.

Mange tak for at følge op, Helge. 

Jeg lader lige forslaget ligge lidt endnu smiley