Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




JULEØNSKE

+1

vi ønsker os her til jul, en kolonne  som vi kan skrive i her i firmaet :)

vi mangler en kolonne inde på Kunder hvor vi kan sætte  et lille notat ,omkring kunden.  lige skrive  sendt til inkasso , 1 rykker  el hvad det kunne være. så er vi fri for hvergang og skal hele den tunge vej igennem  systemet.:)  Det ville lette os meget i det daglige arbejde.   kolonnen tænker vi er på kunder mellem navn og gruppe så kan man se hvor langt man er i forløbet med kunden, og kolleger kan også tage over ved ferie , sygdom osv. .Mange julehilsner  herfra  :) 

i Forslag » Andet af (190 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Det er altid dejligt med ønsker til jul wink

I forhold til dit forslag her, så vil jeg starte med at sige, at du godt kan sætte en note på kunden under 'flere'. Jeg er klar over det ikke bliver vist i kolonnen, men det vil være den bedste mulighed. 

Vi er nemlig i gang med et lidt større projekt, hvor der bliver tilføjet en anden kolonne og derfor er der ikke plads til endnu en. På den baggrund vil jeg afvise dit forslag, da det desværre ikke passer i andre planer vi er i gang med. 

Du skal dog have tak for dit forslag. Det er altid godt at få noget feedback fra jer brugere. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)