forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Inkasso direkte fra E-conomic

0
Hej

Når kompensations- og rykkergebyret bliver lagt sammen i feltet "rykkergebyr" og dermed udgør kr. 410,00 er det ikke muligt at udnytte integrationen af Kredinor optimalt, da et rykkergebyr kun må udgøre kr. 100,00.

Oprettelse af inkassosagen er kun muligt, hvis man undlader at sætte flueben i denne linie (hvis den er over kr. 100,00), og herefter logger sig på Kredinors hjemmeside, for så at tilføje både rykkergebyr og kompensationsgebyr særskilt.

Forslag:

Der skal oprettes et nyt felt under fanebladet: salg - rykkere  "kompensationsgebyr"

Fidusen med integrationen forsvinder når dette ikke er muligt.

Mange hilsener

Gudrun

Danløft A/S
spurgt 27 Nov i Forslag » e-conomic generelt af Gudrun (140 points)

2 Svar

Hej Gudrun og tak for dit forslag, 

Det lyder som din integration har sat et maks på 100 kr for rykkergebyr og du derfor ikke kan overføre dem. 
Derfor ville det kræve et nyt felt i e-conomic til at skrive beløbet i. Er det rigtigt forstået? 
Hvis det er forstået rigtigt, så vil det rent teknisk betyde, at vi ikke 'bare' skal lave et nyt felt, men at det også skal være muligt at hente feltet ud af systemet. Det er nemlig ikke alle felter, der kan det. 

Har du snakket med integrationen om at tillade beløb, som er højere end 100 kr? 

Når det er sagt, så vil jeg lade dit forslag ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker dette felt. 
Jeg vender tilbage med et svar dig til smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 29 Nov Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)
Hej Gudrun,

Jeg håber du har læst mit sidste svar. Som det er lige nu vil vi ikke arbejde videre med dit forslag. Jeg håber din integrationspartner vil åbne op for højere beløb, så kan du bruge den arbejdsgang jeg beskrev sidst :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 3 dage siden Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”