Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inkasso direkte fra E-conomic

0
Hej

Når kompensations- og rykkergebyret bliver lagt sammen i feltet "rykkergebyr" og dermed udgør kr. 410,00 er det ikke muligt at udnytte integrationen af Kredinor optimalt, da et rykkergebyr kun må udgøre kr. 100,00.

Oprettelse af inkassosagen er kun muligt, hvis man undlader at sætte flueben i denne linie (hvis den er over kr. 100,00), og herefter logger sig på Kredinors hjemmeside, for så at tilføje både rykkergebyr og kompensationsgebyr særskilt.

Forslag:

Der skal oprettes et nyt felt under fanebladet: salg - rykkere  "kompensationsgebyr"

Fidusen med integrationen forsvinder når dette ikke er muligt.

Mange hilsener

Gudrun

Danløft A/S
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej Gudrun og tak for dit forslag, 

Det lyder som din integration har sat et maks på 100 kr for rykkergebyr og du derfor ikke kan overføre dem. 
Derfor ville det kræve et nyt felt i e-conomic til at skrive beløbet i. Er det rigtigt forstået? 
Hvis det er forstået rigtigt, så vil det rent teknisk betyde, at vi ikke 'bare' skal lave et nyt felt, men at det også skal være muligt at hente feltet ud af systemet. Det er nemlig ikke alle felter, der kan det. 

Har du snakket med integrationen om at tillade beløb, som er højere end 100 kr? 

Når det er sagt, så vil jeg lade dit forslag ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker dette felt. 
Jeg vender tilbage med et svar dig til smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Gudrun,

Jeg håber du har læst mit sidste svar. Som det er lige nu vil vi ikke arbejde videre med dit forslag. Jeg håber din integrationspartner vil åbne op for højere beløb, så kan du bruge den arbejdsgang jeg beskrev sidst :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)