Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Auto-forslag i bankafstemning

0
Vil det blive muligt at der kommer auto-forslag i bankafstemning på interne licenser ?

De kunder jeg fører for der har en konto selv, har auto-forslag, men de kunder der kun har en intern licens hos mig, som jeg bogfører i,  har ikke auto-forslag.
i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Du kan allerede i dag godt få interne lisencer på dine interne aftaler. Du skal selvfølgelig have en intern licens, hvor autobank er med, men det kan du godt få. 

Ville du være interesseret i det? Så kan jeg sagtens sørge for du får det på alle dine licenser smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for svar, men det er ikke Autobank jeg var interesseret i, KUN auto-forslag.
som jeg ser nogle af mine kunder har, uden at de har Autobank.

Hej igen, 

Bare lige for at vi er på samme side, så er autoforslag en del af autobank. Autoforslag er en funktion i autobank modulet. Derfor hænger de to sammen.

Der er også bank connect med i funktionaliteten, hvor du automatisk får alle dine transaktioner fra banken over i bankafstemningen. Du er dog ikke tvunget til at bruge den del, hvis du ikke har lyst. Det er måske derfor det kan se ud som om, at dine andre kunder ikke har autobank, men det har de smiley

Jeg vi lige høre, hvorfor du ikke også ønsker at have banken forbundet direkte til e-conomic? Det er en del af modulet og det er ret smart, at du ikke skal sidde og danne de her filer manuelt.

Hej igen,

Jeg vil bare lige følge op for at sikre mig, at alt er som det skal være. Du må endelig skrive, hvis der skulle være noget smiley

Tak.
Jo alt er OK.
Jeg ville jo bare gerne have haft autoforslag uden autobank, fordi det er lettere for mig som bogholder.
Men mine kunder vil ikke bruge ekstra penge på det.
God dag
Joan

Helt fair, autoforslag er en del af autobank, så det vil hænge sammen. Som sagt kan du godt nøjes med at bruge autoforslag. 

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have det. Det sparer dig rigtig meget tid og på den måde vil jeg også antage, at det sparer dine kunder penge, men det er selvfølgelig deres valg, ligesom det er dit valg om du ønsker funktionaliteten. 

Jeg ville bare være sikker på, at du fik muligheden præsenteret. 
Rigtig god dag smiley