forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Auto-forslag i bankafstemning

0
Vil det blive muligt at der kommer auto-forslag i bankafstemning på interne licenser ?

De kunder jeg fører for der har en konto selv, har auto-forslag, men de kunder der kun har en intern licens hos mig, som jeg bogfører i,  har ikke auto-forslag.
spurgt 26 Nov i Forslag » e-conomic generelt af JLKontor (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Du kan allerede i dag godt få interne lisencer på dine interne aftaler. Du skal selvfølgelig have en intern licens, hvor autobank er med, men det kan du godt få. 

Ville du være interesseret i det? Så kan jeg sagtens sørge for du får det på alle dine licenser smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 26 Nov Forslag af Jesper Mieritz (69,830 points)
Tak for svar, men det er ikke Autobank jeg var interesseret i, KUN auto-forslag.
som jeg ser nogle af mine kunder har, uden at de har Autobank.

Hej igen, 

Bare lige for at vi er på samme side, så er autoforslag en del af autobank. Autoforslag er en funktion i autobank modulet. Derfor hænger de to sammen.

Der er også bank connect med i funktionaliteten, hvor du automatisk får alle dine transaktioner fra banken over i bankafstemningen. Du er dog ikke tvunget til at bruge den del, hvis du ikke har lyst. Det er måske derfor det kan se ud som om, at dine andre kunder ikke har autobank, men det har de smiley

Jeg vi lige høre, hvorfor du ikke også ønsker at have banken forbundet direkte til e-conomic? Det er en del af modulet og det er ret smart, at du ikke skal sidde og danne de her filer manuelt.

i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”