Hej Hans Henrik,
Jeg er ked af, at du har den opfattelse af modulet.
Jeg vil starte med at give dig ret i, at projektmodulet ikke spiller 100% sammen med valuta. Afhængigt af, hvordan du ønsker det skal køre med flere valuta, så er der faldgrupper, hvor modulet ikke dækker alle behov.
I forhold til omkostninger i resultatopgørelsen, så har du ret i den typiske opsætning er lavet til at samle det i resultatopgørelse ved afslutning.
Du kan dog godt køre det direkte i resultatopgørelsen ved bogføring. Det er mere et spørgsmål om opsætning. Derfor vil jeg høre om du er interesset i, at jeg får en ekspert på vores projektmodul til at ringe dig op i løbet af næste uge og tage et kig på din opsætning?
Efter min overbevisning ønsker de fleste brugere, at systemet 'gemmer' dine omkostninger og omsætning i balancen indtil projektet bliver afsluttet, men det er ikke et krav, at du skal bruge det på den måde.
Jeg håber du er frisk på at tage en snak med os omkring din opsætning, så vi kan få modulet til at passe bedst muligt til din virksomhed
Med venlig hilsen Jesper Mieritz