Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sikkerhedscertificat website/webshop

0
I bliver altså nød til at få styr på de sikkerhedscertifikater...

Det er totalt utåleligt at vores web-shop igen og igen ikke kan tilgås pga. rod i certifikaterne. Men det er endnu værre at den meddelelse vores kunde bliver mødt med er at websitet ikke er sikkert og at "nogen forsøger at narre eller stjæle oplysninger fra dig" - det er sgu' mildest talt ikke særligt tillidsvækkende for vores kunder at blive mødt med den besked når de forsøger at tilgå vores shop...

Få nu styr på det!!!
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge,

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg sagtens kan følge. Det er slet ikke acceptabelt.
Vi er i fuld gang med at løse udfordringen og der er hos lagt en plan fra vores udviklere, hvor det har højeste prioritet.

Jeg beklager de problemer du oplever for tiden og jeg helt på bølgelængde med dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Så er den gal igen... nu må i altså få styr på det... det er totalt uacceptabelt at vores kunder bliver mødt med en side der ikke alene ikke fungere, men også med en besked om at "vi" forsøger at franarre eller stjæle deres oplysninger...

Få det nu fikset!!!
Hej igen Helge,

Jeg er helt enig og jeg forstår virkelig godt din frustration.

Vi er stadig i gang med at komme sagen helt til bunds. Vi har blandt andet startet et samarbejde med Microsoft for at sikre, at vi får problemet løst hurtigst muligt.
Hej Jesper,

Ja det er #@! irriterende... men ka' du ikke lige give mig et estimat på hvornår vi er oppe igen.
Hvor frusterende det end vil lyde, så tør jeg næsten ikke gætte på, hvor lang tid det vil tage.

Sidste melding jeg fik var, at det maks ville tage 3-4 uger, hvilket er for meget, men de sagde samtidigt, at det godt kunne være løst før.
Øhh… 3-4 uger?! - i er helt med på at vores web-shop er HELT nede og at vores kunder ikke kan få adgang til hverken shoppen eller øvrig info på vores hjemmeside - selv 3-4 timer havde være meget for meget...

Det er simpelt hen totalt ubrugeligt som et svar.

Hej Helge, 

Jeg ved du har været i dialog med min kollega Andreas omkring sagen, men jeg vil alligevel give en kort opdatering herinde, hvis andre brugere følger med. 

Vi er et sted nu, hvor det ser ud til at spille. Vi er stadig meget opmærksomme, hvis der skulle opstå problemer, men som sagt ser det ud til, at problemet er løst smiley