forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sikkerhedscertificat website/webshop

0
I bliver altså nød til at få styr på de sikkerhedscertifikater...

Det er totalt utåleligt at vores web-shop igen og igen ikke kan tilgås pga. rod i certifikaterne. Men det er endnu værre at den meddelelse vores kunde bliver mødt med er at websitet ikke er sikkert og at "nogen forsøger at narre eller stjæle oplysninger fra dig" - det er sgu' mildest talt ikke særligt tillidsvækkende for vores kunder at blive mødt med den besked når de forsøger at tilgå vores shop...

Få nu styr på det!!!
spurgt 21 Nov, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,880 points)

1 Svar

Hej Helge,

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg sagtens kan følge. Det er slet ikke acceptabelt.
Vi er i fuld gang med at løse udfordringen og der er hos lagt en plan fra vores udviklere, hvor det har højeste prioritet.

Jeg beklager de problemer du oplever for tiden og jeg helt på bølgelængde med dig.

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 23 Nov, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
Så er den gal igen... nu må i altså få styr på det... det er totalt uacceptabelt at vores kunder bliver mødt med en side der ikke alene ikke fungere, men også med en besked om at "vi" forsøger at franarre eller stjæle deres oplysninger...

Få det nu fikset!!!
Hej igen Helge,

Jeg er helt enig og jeg forstår virkelig godt din frustration.

Vi er stadig i gang med at komme sagen helt til bunds. Vi har blandt andet startet et samarbejde med Microsoft for at sikre, at vi får problemet løst hurtigst muligt.
Hej Jesper,

Ja det er #@! irriterende... men ka' du ikke lige give mig et estimat på hvornår vi er oppe igen.
Hvor frusterende det end vil lyde, så tør jeg næsten ikke gætte på, hvor lang tid det vil tage.

Sidste melding jeg fik var, at det maks ville tage 3-4 uger, hvilket er for meget, men de sagde samtidigt, at det godt kunne være løst før.
Øhh… 3-4 uger?! - i er helt med på at vores web-shop er HELT nede og at vores kunder ikke kan få adgang til hverken shoppen eller øvrig info på vores hjemmeside - selv 3-4 timer havde være meget for meget...

Det er simpelt hen totalt ubrugeligt som et svar.

Hej Helge, 

Jeg ved du har været i dialog med min kollega Andreas omkring sagen, men jeg vil alligevel give en kort opdatering herinde, hvis andre brugere følger med. 

Vi er et sted nu, hvor det ser ud til at spille. Vi er stadig meget opmærksomme, hvis der skulle opstå problemer, men som sagt ser det ud til, at problemet er løst smiley

overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”