Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Længere leverandør / kunde numre

0
Vi har et stort behov for at kunne lave vores leverandør / kunde numre længere end de 9 cifre som er muligt nu. Vi har mange udenlandske leverandører og kunder, vi bruger deres CVR nr som som deres leverandør / kunde nr. Vi gør dette for at kunne lave det ensartet hos os alle i virksomheden uanset hvor i verden vi befinder os.

Dette er et meget stort behov/ønske for os!!!
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se ideen i, at gøre det ensrettet. Det er noget vi har snakket om herinde og vi har valgt at fastholde 9 cifre, da det er en grænse vi har mange steder i programmet.

Jeg vil anbefale dig at bruge CVR-nummer feltet til det. Du kan godt søge efter det, hvis du ønsker det. Det er min opfattelse at det typisk er derfor hold ønsker CVR-nummeret der.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du søger efter det, så gør du det via den avancerede søgning (det er forstørrelsesglasset med det blå plus i). Herinde kan du skrive CVR-nummer og så søge :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg vil også gerne kunne bruge CVR til kunde nr, men når kunden har flere afdelinger og dermed bruge P-numre på hver afdeling, så er P-nummer altså 10 cifre...

Derfor kunne det være rart med et ekstra ciffer

 

Jeanette

Hej Jeannette,

Mange tak for at byde ind med dine tanker. 
For at forventningsafstemme så er der ikke planer om at øge antallet af cifre. Intet er umuligt, men lige præcis antallet af cifre har jeg snakket med en udvikler om. I vores database er grænsen på 9 cifre, hvilket gør det til en større opgave at øge antallet. 

Derfor har vi indtil videre valgt, at vi hellere vil bruge ressourcer på andre ting, som flere har efterspurgt og som er nemmere kan gennemføres. 

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg vil hellere være ærlig omkring, at det ikke er på dagsordnen i øjeblikket.

Rigtig god weekend smiley