Hej Mogens,
Jeg kan godt forstå din frustration i forhold til de udfordringer, der har været. Jeg vil starte med at sige, at vi opfylder alle krav til GDPR, så det skal du ikke være nervøs for.
Når det er sagt, så vil jeg kort lige pointere, at vores servere står i Holland, hvor vores database stod et andet sted i Holland. Der var en afsted mellem de to, som gjorde, at hver eneste kald vi lavede tog en brøkdel af et sekunder. Det virker ikke af meget. Det er dog sådan, at nogle handler i programmet kræver op til 2.500 kald og så løber det hurtigt op og bliver nogle sekunder. Som jeg skrev er vi, ligesom alle andre, begrænset af, at vi ikke kan sende handlinger hurtigere end lyset hastighed.
Vi har nu rykket databasen og serverene samme sted, så dette problem ikke opstår igen. De står derfor helt tæt på hinanden.
Jeg vil opfordre til at tage et kig her. Der er en forklaring af hele sagen og hvad vi løbende gjorde for at løse det.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz