Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag på salgsfaktura

+1
Hej

På en salgsfaktura kan man vedhæfte et bilag. Det kunne være rart hvis man kunne vedhæfte mere end bare et.

Lige nu blive vi nødt til at samle bilagene i en fil inden vi vedhæfter den på salgsfakturaen.

Mvh.

Jane
i Forslag » Andet af (210 points)
lukket af 🔒
Hej Jane,

Selv om det efterhånden er længen siden du kom med din ide, så synes jeg alligevel du skal have en opdatering.

Det er nu muligt at vedhæfte flere PDF'er til tilbud/ordre/faktura. Der skal blot vælges flere filer på en gang og så vil vi merge dem for dig og sætter det på PDF'en.

Mange tak for input. Jeg håber det kan hjælpe jer i hverdagen!

1 Svar

Hej Jane og tak for dit forslag, 

Det er et super godt forslag du kommer med her. Det er så godt, at det allerede er noget vi har på listen over de forslag vi overvejer. Når den ligger på den liste, så betyder det, at det er forslag vi overvejer om vi skal implementere i programmet og dit forslag er som sagt allerede på den liste. Jeg kan ikke garantere noget om, hvornår vi kommer til dit forslag, men det er et af dem vi har hørt til.

Derfor vil jeg lukke dit indlæg med henvisning til andet. Det gør jeg udelukkende for at skabe et bedre overblik over alle de forslag vi har liggende, så det betyder ikke dit forslag som sådan er lukket - det er bare henvist til det oprindelig indlæg. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)