forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Superkladde

0
Hej,

Siden E-conomic har oprettet superkladden og kalder den super, må det være fordi du skulle være lettere at bruge i forhold til de andre kassekladder, derfor benytter jeg den. Tidligere har man kunne overføre superkladden til excel-ark, men p.t. er det umuligt. Jeg er måske den gammeldags type som godt kan lide at have kopi af superkladden inden jeg bogføre den og have den som dokumentation. Det er som sagt umulig i dag. Det der irritere mig at den heller ikke kan udprintes eller kunne tage en kopi som man kan lægge på skrivebordet. Jeg skal bogføre en superkladde i dag, hvad gør jeg ?

Hvad var E-conomics baggrund for at oprette superkladden, når man kun kan bogføre den, uden at få en dokumentation.

Mvh.

Erling Krivaa
spurgt 29 Okt, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Erling Krivaa (120 points)
status opdateret 12 Nov, 2018 af Jesper Mieritz

2 Svar

Hej Erling og tak for dit forslag,

Først og fremmest, så vil jeg sige, at superkladden ikke nødvendigvis er bedre end kassekladden. Jeg vil endda gå lidt den anden vej og sige at kassekladden er bedre redskab i mange sammenhængen. Det er  specielt i forhold til de nye processer omkring automatisering vi har udviklet. Det er selvfølgelig en subjektiv vurdering, så jeg vil ikke påstå, at superkladden er bedre for alle. Det er min egen tiltang til det.

Når det er sagt, så er det helt korrekt, at det i øjeblikket ikke er muligt at trække superkladden ud i excel, hvilket er en fejl.

Du nævner selv dokumentation her. I forhold til dokumentation, så skal du være klar over, at du altid kan søge din kladde frem under posteringer, så du kan se, hvad du har bogført lige præcis i den omgang. Alle kladder, som bliver bogført får et kladdenummer, så du kan altid spore dig frem til, hvad den specifikke kladde indeholdte. Som jeg læser dig udfordring, vil det kunne hjælpe dig og den dokumentation du efterspørger.
Hvordan vil det kunne hjælpe dig? Du må meget gerne uddybe, hvis det ikke kan hjælpe dig.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Okt, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)

Hej Erling, 

Lige en opdatering omkring din sag. Du kan godt trække superkladden ud i excel nu smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 12 Nov, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”